VOICE OVER IP

Onze "in the Cloud" TELFOONCENTRALE

Nelissen computers biedt klanten de nieuwste technologie (VOIP) tegen een fractie van de gekende kosten (Proximus, Telenet ea).  Door middel van een State-of-the-Art software welke bewaard wordt op een website kunnen wij voor onze klanten (of zelfstandig) al zijn telefoonlijnen (DID's) met zijn telefoontoestellen (SIP's) verbinden.  Hoe dit gebeurt is volledig instelbaar door middel van Feestdagen, Vakantiedagen, Openingsuren, te volgen Routes, Virtuele Secretaresses, Wachtkamers met muziek en aankondiging van het aantal wachtenden, Functietoetsen, Voicemails die in je mail toekomen enz. 

COMMUNICATIEMIDDELEN (SIP)

Aan onze cloud telefooncentrale kunnen verschillende toestellen (SIP's) gekoppeld worden.  Vaste of draagbare telefoons, Computers of smartphones, zelfs een deurbel of luidspreker.

TELEFOONNUMMER (DID)

In tegenstelling tot bij telefooncentrales van vroeger moeten we vandaag bij een telefoonlijn denken aan een oproepnummer en een aantal simultane gesprekken.  De ene klant heeft één nummer en kan daarop 100 gesprekken tegelijk voeren.  Een andere klant heeft 100 verschillende nummers voor iedere bediende één maar beslist om maar 10 gesprekken tegelijk toe te laten.   Vroeger was er Belgacom, nu is er keuze uit 10-tallen operatoren met tot 50% besparing

OPTIES

De opties zijn eindeloos :  Virtuele secretaresse, Voicemail, Voicemail to Email, Follow me, Hot Desking, Extensies, Belgroepen, integratie mt CRM/Outlook (100den app's) Function Indicators, Busy Lamps, Speed Dial, Call Pickup, Direct Dial In, ....

Eenvoudig aan te passen CENTRALE

Via een login en paswoord kan je op onze portaalsite eenvoudig alles regelen en instellen.